Kundnöjdhet – Delete. För oss på Delete är det oerhört viktigt att våra kunder är nöjda och glada med det arbete vi utför. Hela vägen, från beställning till faktura. Vi vill hela tiden bli bättre och snabbt kunna ändra om något hos oss inte funkar. Vi tar fortlöpande tempen på vårt arbete och vårt mål är att ligga över 4,0 i vårt kundnöjdhetsindex.
Resultatet presenteras månad för månad.
Så här säger våra kunder – senaste kommentarerna:
”Grabbarna som är hos oss är alltid tillmötesgående, engagerade och gör ett jäkla bra jobb!”
”Bra och kompetent personal, mycket nöjd med ert samarbete.”
”Personal samt ledning i Husum är mycket bra att jobba med, berätta det för dem.”
”Som vanligt superbra utförda jobb och mycket bra arbetsledning.”
Hur jobbar vi med kundnöjdhet på Delete:
Varje månad skickar vi vår kundnöjdhetsenkät till ett antal kunder vi arbetat hos under månaden som gått. Vi ställer frågor som rör kvalité, attityd och säkerhet kring det arbete vi utfört. Kunderna har också möjlighet att lämna kommentarer om både bra och dåligt i fritext.
Vi på Delete håller en hög ambitionsnivå, och vill snabbt kunna hitta eventuella avvikelser. Vi ställer höga krav på skydd och säkerhet, ordning och reda. Vi vill visa att vi är bra, men även vara öppna med det som kanske inte funkat och som kan göras bättre. Det tror vi att både vi och våra kunder vinner på i längden.